søndag 22. mars 2009

En deilig dag..

Aaah, det er så deilig vårvær nå og det er herlig å se at snøen smelter!! Gleder meg til alt er borte og vi kan begynne med alle uteprosjektene :)
I går hadde vi bursdagsfeiring her for mormor og det var meget vellykket. Hun ble veldig overrasket og var kjempe glad. Alle barn, barnebarn og oldebarn var her. Mannen rakk også akkurat hjem til bursdagen, han var på NM i jaktfelt. Vi spiste god mat og kake. Jeg liker å vise at jeg setter pris på de jeg er glad i og det var veldig koselig å være sammen med de i familien man kanskje ikke ser så ofte..
Victoria og oldemor :)

Bursdagspynta barn
Bursdags"barnet" ;)

Christian og mimmi..
Potte ser ut til å trives her :) Han har gått ut og inn siden fredag. Første natta var han veldig urolig, men nå går det veldig greit. Så da får vi se når sommeren kommer, om han stikker til mamma da. Men da er han vel så vant til å være her får vi tro..
Potte slapper av i vinduskarmen..
Christian oppdager stadig nye ting. Gåvogna fra Brio er kjempe morsom, spesielt når storesøster vil sitte oppi der. Foreløpig går det veldig bra med de to, så får vi se om det fortsetter sånn eller om kranglingen kommer etterhvert.. Regner med at den gjør det, er vel vanlig det ;)


Nå skal vi snart ut og opp på fjellet. Det er Åpen dag på et nytt spahotell og jeg er så spent på hvordan det er der. Tror det blir kjempe bra. Har sett litt på hjemmesiden deres og det ser utrolig flott ut :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)