søndag 1. mars 2009

Snart kommer våren..

håper jeg. Nå er jammen meg mars her allerede og da syns jeg våren snart kan melde sin ankomst. Skjønt det ser ikke akkurat sånn ut her nå, snøen laver ned.. Uff, håper snart den kan forsvinne. Den var godt i gang her for noen dager siden, mye av veien begynte å bli bar og det var deilig. Men nå er den snødekket igjen.

Christian er 11mnd i dag. Tenk bare en måned igjen så er han 1år!! Han er så god og han er blitt så flink. Han var litt bedagelig og treg av seg, men nå har han jammen meg fått fart på seg. Reiser seg opp over alt og krabber i full fart. Heldigvis er han flink til å komme seg ned igjen også, så det blir ikke så mye knall og fall.

I morgen skal mannen og jeg på harrytur. Svigermor skal hente Victoria i barnehagen, så da slipper vi å stresse opp igjen. Og så tilbydde hun seg å ha Christian også, så da slo vi til på det. Da blir det enklere å få unna litt og Christian slipper så mange timer i bil. Gleder meg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)