fredag 27. mars 2009

Spisestua..

I dag hentet mannen spisestuestolene, så nå er de på plass. De ble veldig fine og jeg er fornøyd. Nå er spisestuen komplett og det ser litt bedre ut enn de blå stolene som har stått der til nå.

Spisestuestolen som passer til bordet og skapene våres :)


Noe av spisestuen. Vi har plass til 12 rundt bordet nå.


Ingenting er så deilig som en rosebukett.
Nå har jeg fått bestilt meg melaminserviset fra Greengate. Tror det kommer i slutten av april, men det går jo fort. Og det er vel ikke sikkert heller at vi skal grille så mye før det. Gleder meg til jeg får det.
På tirsdag havnet mamma på sykehuset og ble operert for utblåsning på tykktarmen, hun har en kraftig betennelse der. Så hun er ikke mye sprek om dagen. Christian og jeg var på besøk der fra onsdag til torsdag. Det skjedde mens de var i Tønsberg, så vi overnattet i leiligheten nede der. Hun kommer vel hjem over helga. Det ble litt shopping på meg mens jeg var der da. Kjøpte meg en tunika-kjole på tirsdag, som jeg skal ha i 30 års lag i morgen. Så jeg fant litt stæsj til den, strømpebukse, topp til å ha under og et kjede. Ble en tegnebok til hver av ungene. Litt klær til ungene ble det vel og. En muffinsform til meg. Fant så masse fint, både av interiørting, klær og sko. Kunne handlet og handlet og handlet, men sånn er det vel når man er shoppoholiker :D

1 kommentar:

  1. Nyydelig spisestue!! Gratulerer! Stakkars mamman din, håper det går bra med henne!
    Kos K

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)