mandag 23. mars 2009

Hadeland Glassverk og Norges styggeste..

I dag har mormor og jeg vært på Hadeland Glassverk en tur. Jeg måtte se etter tingene de hadde fra Greengate. Holdt på å kjøpe meg denne koppen med skål og asjett til. Syns den er så utrolig fin! De skulle undersøke om de kunne skaffe meg melaminserviset. Så da får vi se. De skulle ringe meg.
Ellers hadde de veldig mye fint på Interiørhuset. Skulle ønske jeg hadde all verdens penger å handle for.. Men men!

I går nok vi altså turen opp på fjellet for å se på det nye Spahotellet og det var utrolig stilig! Det går veldig i ett med naturen både ute og inne egentlig. Det var veldig originalt!
Stilig vask..
Romskilt.. "Ingen skam å snu"
Rundt konferansedelen var det brukt veldig mange dyrebilder. Stilig syns jeg.Originalt..
Kommer nok til å ta turen opp dit igjen. Skulle veldig gjerne hatt et par av de SPA behandlingene :)
Ellers ser jeg på Norges styggeste rom og jeg syns egentlig Kathrine Sørland er veldig bra. Men jeg må si hun skuffer meg litt i denne serien. Hun virker utrolig lat og nesten på kanten til prippen. Var liksom ikke det inntrykket jeg hadde av henne men..

1 kommentar:

  1. Hei, godt å høre at det går fint med Potte. Moro å se bilder fra spa-hotellet. det er en venninne av meg som har vært med på hele prosjektet, hun sitter i mf gruppen, og har jobbet med å selge rom og konferanse nå i lengere tid. De hadde visst åpning forrige uke eller uken før var det kanskje, og hun var veldig fornøyd. Vi skal forsøke å få oss en helg der etterhvert!
    Ønsker deg en fin fin dag videre.
    Kos K.

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)