søndag 8. mars 2009

Ønskelisten til mine søte små!

Legger ut den her og jeg, så kan de som skal ha gave til dem heller kikke her ;)

Når mannen og Victoria skulle finne frem leke til lekedag i barnehagen, syns Victoria hun hadde nok leker så hun ville heller ønske seg klær til bursdagen sin. Hun ble jo bare større og større og da trengte hun mer klær *fnis* Egentlig er jeg av den typen som handler det de trenger selv.. Men skal se om jeg ikke kan få satt litt på listen alikevel..

Victoria:
* Filmer: (Hun er veldig glad i det)
- Tornerose
- Den lille Havfruen
- Skjønnheten og Udyret
- Emil (Hun har den med suppebollen og der han heiser Ida opp i flaggstangen)
- Snøhvit

Victoria syns det er veldig moro å være med å handle selv, så gavekort på f.eks H&M blir nok godt mottatt. Ellers vokser hun jo og hun bruker mye klær i barnehagen. Hello Kitty er veldig populært. Penger er jo også alltid kjekt å få.. Kan jo sette opp litt ønsker på klær også :)

* Klær:
- Undertøysett (helst med boksershorts)
- Nattkjole med lange armer
- Hello Kitty pysj
- Halternecktopp i brun/turkis eller lyse rosa/cerise
- Jakke
- Shorts
- Bikini
- Skjerf i blått
- Strømpebukser

Christian:

Han begynner jo i barnehagen i mai, så det er vel egentlig litt forskjellig han trenger til han begynner der. Men mye av det syns jeg kanskje er greit å handle selv.. Så penger er egentlig veldig kjekt til Christian og. Ellers det fint med klær, litt praktiske klær nå som det blir barnehage. Han trenger også sko og sandaler, så gavekort eller penger. Sko er dyrt!! Usikker jeg. Syns det er så vanskelig. Er liksom lettere å bare handle selv når man finner noe ;)

Klær:
- Pysj
- Strømpebukser

Annet:
- Bøker
- Lego
- Mørkeblå sekk fra Okaidi

*Oppdatert 1. april*

2 kommentarer:

  1. Hva er str på klærne nå da??

    SvarSlett
  2. Christian trenger vel 86 og victoria 110 tenker jeg :)

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)