tirsdag 17. mars 2009

Skal..Skal ikke..

Vi har egentlig en katt, som heter Potte(uttales med o-ikke å ;) ) Han er nå 6 år og har bodd hos mamma siden sommeren 2005. Vi bodde på den tiden i en liten leilighet i by`n og han fikk ikke vært ute, så han stortrives på gården hos mamma. Men nå lurer jeg på om jeg ikke skal hente han opp hit til oss. Her er det god plass og masse uteområde. Problemet blir vel bare at han går ned igjen til mammma antakelig. Men jeg har veldig lyst til å prøve. Potte er en utrolig snill og kosete katt, og jeg syns han er helt herlig!!

Fine, fine pusen min :)


På lørdag har jeg ordnet i stand hemmelig bursdag for mormor hjemme hos mamma. Alle barn, barnebarn og oldebarn kommer. Tipper hun blir veldig glad for det. Mamma skal ordne med mat og jeg skal bake en ostekake har jeg tenkt. Mormor blir 88år, så det er ikke noe rundt. Men jeg syns det er koselig at vi kan samles alle sammen og feire for det.
Snille mormor`n min!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)