fredag 1. april 2011

Hurra - april er her!!

Uansett gårsdagens snøfall eller ikke, april er her og våren nærmer seg med stormskritt. Dog det er lite som minner om det utenfor vinduet her nå. Men det spiller ingen rolle, nå er det straks vår!! Juhuu :)

Det er ikke vanlig at jeg skriver innlegg kl. 6.30 om morgenen, men jeg har det siste døgnet vært rammet av omgangssyken. Så nå har vi alle hatt den og jeg håper det er utrooooolig lenge til neste gang!! Skulle finnes vaksiner mot sånn skit..

I dag er en glad dag uansett, verdens beste Christian fyller 3år!! Hipp hipp hurra for go`gutten vår som vi elsker over alt på jord. Om en times tid skal han vekkes med bursdagssang og pakke på sengen. Mannen måtte pakke inn i går kveld, da jeg var en smule slækk.. Men jeg skal få pakket inn resten i dag, før han kommer hjem fra barnehagen. Mamma kommer etterpå og skal kjøre dem i barnehagen, så får jeg prøve å slappe av litt. Men det verker etter å få gjort litt, for det er ikke all verden som skjer inne her når mor i huset er syk!! I morgen satser vi på å ha en liten feiring for lillebror, selvom det neste lørdag er storesøster sin bursdag og vi skal feire begge to med besteforeldre, onkler, oldeforeldre og faddere. Det blir stas tenker jeg :)
Lille gutten min som alt er 3år ♥

Ha en fortreffelig første dag i april og riktig god fredag :) Lar du deg lure i dag, eller er det du som lurer andre? ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)