tirsdag 19. april 2011

Påske :)

Da er påsken i gang og det skal bli godt med noen fridager. På fredag fylte jeg 32år og mannen hadde ordnet med barnevakt, så vi fikk en tur til Tønsberg. Vi var på Big Horn og koste oss med god mat og vin. På lørdag ble det litt shopping før det bar hjem til en bråbestemt bursdagsfeiring for mannen og meg. Vi var hjemme i underkant av en time før gjestene kom, men det gikk greit. Vi lagde taco og hadde en buffè med det på kjøkkenet. Mamma hadde ordnet kaker og så kjøpte vi med en fra Tønsberg.








I dag har mannen jobbet og ungene og jeg tok en tur i banken og fikk tømt sparebøssene. Etterpå har vi vært ute og sett litt på alle vårtegnene og vi har masse hvitveis rundt huset. Så da ble det en stor bukett med inn og en forsvant opp til bestemor...:)






Nå er det straks middagstid og så må jeg prøve å komme til bunns i alt av klær, leker, bursdagsgaver o.l som har hopet seg i opp. I tillegg har jeg begynt å rydde bort vinterklær, dvs alt av jakker, votter og luer etc skal vaskes først. Ja, ja man blir ikke arbeidsledig med det først...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)