onsdag 20. april 2011

Tømmerhogger og koselig besøk :)

I dag har vi hatt besøk både på formiddagen og ettermiddag, det har vært kjempe koselig. Først var min kusine KA og lille D her, vi kosa oss med masse skravlings og vaffel. Helt supert :) De hadde med bursdagsgave til ungene og de var storfornøyd. Victoria fikk fire antrekk til Barbie og Christian fikk Knerten gifter seg film og penger. Kjempe fine gaver :)




Etterpå kom et vennepar med unger og vi kosa oss ute med grilling og lek. Masse kos det også. Blir altfor sjelden tid til sånne ting syns jeg..


På formiddagen var Christian med pappa`n ut og ordna litt med motorsagen sin. Han skulle hogge litt ved og ordne på det pappa hadde hogd ;)





Nå skal jeg kose meg med "Slekten er aller verst" på TvNorge :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)