søndag 3. april 2011

Første bursdagshelg i gang..

På fredag fylte veslegutt 3år og siden formen var så som så på meg, ble det en liten feiring i går med besteforeldre og oldemor. Mamma kom ikke, da det var hennes tur til å ligge rett ut syk :(
Veldig kjedelig, jeg liker liksom å ha mamma`n min her - mammadalt som jeg er :D. Men vi hadde det veldig koselig. Jeg hadde lagt en form bestående av poteter, løk, kyllingfilè, bacon, creme fraiche og baconost toppet med ost og så serverte vi salat og baguette ved siden av. Etterpå ble det traktorkake og alt falt i smak hos gjestene hørtes det ut som! :) Christian fikk sykkel av bestemor og bestefar og penger og gravemaskinbok med klistremerker av bestefar og R. Det var nok midt i blinken :)

Bursdagsgutten ville ikke ha bursdag,
 han ville sove mer :D Pakken kunne bare ligge
 ved siden av han i sengen. Hehe..

Men snart var han klar og han ble kjempe fornøyd med gaven!

 Etter barnehagen ble det enda flere gaver..

 Endelig en liten feiring :)

Selvfølgelig GRØNN traktor :)

 Sykkelen fra bestemor og bestefar :)

Nå har mannen dratt avgårde på skyting og jeg skal se om jeg kan bli ferdig med et av alle mine tusen prosjekter!!! Walk-in-closete bør blir ferdig rydda og ordna i dag..

Ha en fin søndag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)