torsdag 14. april 2011

Lei meg dag..!

Noen dager har jeg en lei-meg-dag, i dag er en sånn en. Jeg har fått et svar jeg håpet jeg ikke skulle få og det innebærer at jeg må opereres i løpet av de nærmeste månedene. Det er ikke noe alvorlig, men det er alvorlig nok for meg. For jeg vil ikke opereres..

Når jeg kom hjem i dag fikk jeg blomster av mannen og Christian, endelig kunne tårene få trille fritt. Jeg har prøvd å holde de tilbake i hele dag selvom det ikke har vært lett. Nå krysser jeg bare fingrene for at ting skjer fort og at jeg kan bli ferdig med det..


I morgen er det min tur til å fylle år og mannen har ordnet barnevakt, så vi skal avgårde til Tønsberg. Det ser jeg virkelig frem til. Vi skal kose oss, ut og spise i morgen kveld, kanskje kino og på lørdag blir det litt shopping :) Jeg gleder meg, det skal bli godt å bare være kjærester :)

Snart er det påske og ungene har fri, jeg har også tatt meg fri. Men det ser ut til at det blir noe jobbing alikevel. Jeg har en deadline fredag etter påske og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal bli ferdig. Det var ikke akkurat mer press og stress jeg trenger nå.. Men, men! Jeg må prøve å nyte fridagene litt også..

1 kommentar:

  1. Å, gratulerer så mye med dagen som var, og barnas dager + mannens som kommer. Det er ingen hyggelig beskjed å få at en må opereres, men noen ganger må en bare finne seg i at ting må skje uten at en selv har styring på det. Ønsker deg alt godt, og krysser fingrene for at det går så greit som mulig og at du likevel får koselige fridager. Prøv å stresse minst mulig, det meste løser seg lettere enn en ofte kan forestille seg, tenker på deadlinen din.
    Ønsker dere noen flotte og koselig påskedager :)
    Klem, Mette

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)