mandag 11. april 2011

VÅR!

Nå er plenen bar og fin, det er godt! Det er så å si nesten ingenting igjen på jordene heller. Vi har sett blåveisen blomstre i dag også.. Da er det virkelig vår. Det er en deilig tid vi går i møte og jeg gleder meg :)

I går var det klart for Barbie bursdag og det ble en stor suksess. Jentene koste seg og vi fikk masse skryt for at det var så bra gjennomført alt og en av mammaene som tidligere drev blomsterbutikk skrøt veldig av blomstene mine og dèt tar jeg som en kompeliment :) :) Hehe!! Nå ønsker jo jeg egentlig å starte en interiør/blomsterbutikk da, så interessen er vel kanskje litt over middels :) Når jentene skulle dra hjem fikk de hver sin Barbie pose med visklær, blyant, neglelakk, tatoveringer alt med Barbie på og så en Hello Kitty drops pakke. Jeg tror de var kjempe fornøyd og da er det verdt alt styret. Veldig gøy når man får sånn respons etter en sånn bursdagshelg, det krever jo litt planlegging og går med noe tid på det :)

Alle gavene fra lørdag :)

Klart for Barbie bursdag


Bursdagsjenta med ny kjole fra mimmi

En av blomsterarrangementene mine

Nå har svigers vært her en tur på kakerester, men det er enda igjen litt... Spørs om ikke mormor må få resten :) Ha en super uke, folkens!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)