lørdag 9. april 2011

Årets bursdagshelg :)

Dette er altså årets bursdagshelg! Siden vi har fått våre to barn med 8 dagers mellomrom (og 3 år da), så blir det til at de feirer sammen. Jeg tror nok Victoria syns det er litt kjedelig, for i morgen når hun skal feire med barnehagevenninnene sine vil hun helst ikke ha lillebror hjemme.. Hehe! Neste fredag er det min tur og lørdagen deretter er det mannens tur.. Så vi er ikke helt ferdig med feiringene! Men mannen og jeg feirer sammen og da blir det bare med foreldrene våre ;) Men vi får se litt når den feiringen blir, det skal passe for alle. Men vi får det nok til :)

Menyen i dag bestod av hjemmelaget pizza og ostekake, iskake og sjokoladekake. Det hørtes ut som alle var fornøyd med det, så det er koselig. Vi hadde lyst til å finne på litt annet enn pølse, selvom det er veldig enkelt og greit.. Og godt :) I morgen skal ungene få lage sin egen pizza, håper det blir bra! Så blir det litt restekaker tror jeg. Hadde tenkt muffins, men slo det fra oss helt til Victoria før hun la seg nå sa at hun såååå gjerne ville ha det. Så da sa pappa`n at han skulle lage det etterpå :)

Bilder fra dagens kalas :)

Barbie er midt i blinken :)

Flere pakker

Sjørøverkaka til Christian

Bursdagsbarna :)

Kakebordet :)

Tusen, tusen takk til alle som var her i dag. Ungene har fått så masse fint og var så fornøyde begge to :)

1 kommentar:

  1. Så flotte kaker du lager, håper dere hadde en fin bursdagshelg! :)
    jeg hadde ikke vært innom her på lenge, men det er jo så koselig å lese om stort og smått, og du er super flink til å både skrive og legge inn bilder!

    klem fra Kine

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)