torsdag 7. april 2011

VÅR!!

Det er definitivt vår!! Oppdaget plutselig her om dagen at krokusen min har begynt å blomstre, den jeg trodde jeg hadde fjernet fra bedet i fjor. Hehe.. Tulipanene er også på vei oppover, så det er kjempe koselig! Det er jo så flott vær om dagen også. Ahh, for en deilig tid!!

Det er mer enn full fart på jobb denne uka, lange dager og i tillegg prøver perfeksjonisten i meg og få til to vellykkete bursdager i helga. Vi blir vel 20-25 på lørdag, og 10-15 på søndag, men det kommer til å gå fint. Jeg er en mester på å planlegge og jeg har en snill mann som også gjør sin del, så dette skal bli så bra :) Jeg gleder meg!!

1 kommentar:

  1. Gleder meg veldig til bursdag på lørdag . Klem mamma

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)