søndag 27. mars 2011

God søndag..

På onsdag fikk mannen og jeg gjort unna litt Svenskehandel, mens mamma hadde ungene. Vi var også innom Norwegian Outlet på veien nedover og dit skal jeg hvertfall igjen!! Jeg fikk gjort noen kupp på Tommy Hilfiger og Gant, kjempe fornøyd :) På veien hjem fikk vi beskjed om at Victoria var blitt syk med omgangssyken.. Hurra! Vi var ganske klare for senga egentlig, men det ble ikke helt sånn.. På torsdag kom mamma og hadde Victoria og på fredag hadde svigermor/svigerfar henne.

I går kom pappa og R til frokost, kjempe koselig! R ble etterhvert med meg og sorterte alle gavene jeg har liggende og jeg fikk skrevet alt inn på data`n sånn at jeg fikk en skikkelig oversikt! Det ble en laaang liste på over 185 ting det.. Kanskje på tide å redusere gavelagret litt :D Men det var utrolig deilig å få oversikt over det hvertfall!! Blir nok litt kjøpestopp der fremover tror jeg... På ettermiddagen var det Christian sin tur til å bli syk, stakkar liten!! Heldigvis er han bedre nå, så vi har tenkt oss en tur ut til bålpanna. Godt med litt frisk luft :) Så er det bare å krysse fingrene for meg og mannen, at vi holder oss friske...

Bilde er fra 1. dag jul, er ikke så
mye snø her nå :)


Hipp hurra for kusine L som har bursdag i dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)