mandag 14. mars 2011

Monday :)

Vi har hatt et par dager i Tønsberg igjen, med mye kos, kino ( Gråtass får en ny venn) og litt shopping. Det ble noen kupp på 50-70% igjen. Greit å passe på nå når det er så mye salg. På onsdag var mannen og jeg en tur til Ikea og Sandvika storsenter, der ble det litt handlig også. På Ikea fikk vi tak i enda en hylle til lekerommet, så nå er det tømt atter en gang og så skal jeg prøve å få enda bedre system der. Jeg tror jeg må redusere litt på lekene også. Men det er bare litt tiltak å komme seg i gang, er så mye som skjer og som man skal holde styr på både her og der!!

Victoria og Christian på torvet

Rooooot....

Christian inspiserer..

men måtte gjøre litt selv skulle det bli helt bra.. ;)

I går hadde vi besøk av et vennepar og da kosa vi oss ute med bålpanne, aking og skuterkjøring. Nå er jeg klar for en ny uke, plutselig er helgen her igjen og godt er det :)

1 kommentar:

  1. Skjønner at dere igjen hadde en koselig helg her i Tønsberg. Tusen takk for at du satte igjen gaven min på Lunehjem.no :) Hentet den i går, rakk ikke før selv om jeg gjerne ville. For en flott gave, så lekre kjøkkenhåndklær og en koselig kopp, som jeg nå skal lage meg en god kopp kaffe i. Igjen tusen takk, jeg er heldig jeg ;)

    Klem, Mette

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)