tirsdag 1. mars 2011

Våren er i anmarsj :)

Hvertfall hvis vi ser på kalenderen :) Ute er det ikke mye som minner om vår men.. Her i Tønsberg er det riktig nok mildt, men det er is og glatt nesten overalt. I dag startet mamma og jeg dagen med en liten runde på Frisk bris, Sofies villa og Home & Cottage, på de to sist nevnte ble det handlet inn et par små premier til 10 000 besøkende gaven min :) Legger de ut i morgen!

Etterhvert tok vi med ungene på Farmandstredet og spiste lunsj på Opus. Etter litt shopping tok mamma med ungene tilbake i leiligheta og jeg fikk gå en stund alene. Handla litt småttri.. Etterpå møttes vi på Havariet for middag og så tok jeg en tur på kino alene. Det var litt rart egentlig, det har jeg vel aldri vært tror jeg.. Jeg så Just go with in. Likte filmen kjempe godt!!





1 kommentar:

  1. Høres ut som om dere har hatt det kos her i hjembyen min, akkurat som tidligere. Og ja, her våres det sakte men sikkert, men det er is og glatt og slik blir det vel en stund. Og, gratulerer så mye med besøkstallet som har rundet 10000 :) Og gå på kino alene er litt rart, enig med deg - da hjelper det at det er en god film :)
    Klem, Mette

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)