mandag 28. februar 2011

Vinterferie

Da har ungene og jeg tatt vinterferie, en bråbestemt sådan.. Noen ganger blir ting litt anderledes enn man har tenkt og det er greit å få ting litt på avstand. Vi har reist til Tønsberg og blir her en stund. Så får vi se hva vi fyller opp dagene med. Mamma og stefar er her frem til onsdag hvertfall. Vi skal i allefall bare kose oss og slappe av.


Tid for kveldsmat og straks senga :)

PS! Det blir et lite gavedryss i anledning at jeg har rundet 10 000 besøkende. Jeg skal ut og handle gaver i morgen :)

1 kommentar:

  1. Heia:) Ja må dra til NY vet du:) Herlig der:) Kos dere masse m vinterferie:)Koselig karneval bilde og tannfe bilde under her:) Bloggen din er herlig:)

    Klemmer

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)