tirsdag 15. februar 2011

Valentines Day!

I går ble jeg oppringt av mannen på dagen og fikk beskjed om at han hadde ordnet barnevakt og vi skulle ut og spise middag på kvelden. Jeg kunne pynte meg litt og være klar kl.18. Snille mamma`n min kom og la ungene. Sist uke hadde hun Christian flere dager mens han var syk og nå har de med seg Victoria til Tønsberg. Hun kommer igjen i morgen. Mannen hadde fortalt hvor vi skulle hen i går til ungene og vesla prinsessa vår klarte å røpe hvor vi skulle da.. Hehe, er ikke så lett å holde på hemmeligheter for en liten frøken ;) Vi skulle altså hit.

foto: Quality hotel Norefjell

Vi fikk servert tre retter og det var kjempe godt! Parmaskinke til forrett, kylling med basilikumrisotto til hovedrett og begges favoritt Creme bruleè til dessert! Nam, nam.. Vi storkosa oss! Av meg fikk mannen dusjsåpe fra Hugo Boss og billetter til forestilling med Trond Viggo Torgersen neste torsdag.

Tusen takk for en koselig kveld, kjære mannen min!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)