onsdag 2. februar 2011

Februar er her :)

Og våren er nær igjen! Juhuuu :) Det er så deilig. Februar flyr fort avsted, det gjorde jammen meg januar også. I skrivende stund er det to varmegrader og sol. Jeg er hjemme og skal få unna litt jobb. Ellers er det MYE som skulle vært gjort i huset også. Men jeg får ta i et tak der senere en gang, for jeg har mine tvil om at det er noe som forsvinner uten at jeg gjør noe med det :P

På mandag kom vi hjem fra Tønsberg og jeg hadde handla ganske mye. Det er helt utrolig hvor mye fint man kan få tak i på salg!! Men så handler hvertfall jeg desto mer da. Det er vanvittig fullt i gaveskapet mitt, tror jeg snart bør utvide det til gaverom.. Hehe!!

April nærmer seg jo og det er bursdagsmåneden vår. Victoria vil ha Barbie bursdag med barnehagejentene. Jeg syns det er vanskelig å finne noe her til lands, så jeg skal bestille fra USA og sende det til tremenningen min der borte. Moren hennes er der nå, så da tar hun det med hjem til meg. Mulig jeg også bestiller noe karnevalsutstyr, for det skal være karneval i barnehagen i slutten av februar. Det er jo gøy å ha noe som ikke alle andre har :)

Hipp, hurra for verdens beste pappa min som hadde bursdag i går :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)