fredag 11. februar 2011

Planlegging!

Plutselig var det helg igjen!! Og deilig er det :)

Det er vel ikke til å stikke under en stol at jeg elsker å planlegge..? Jeg elsker å skrive lister og planlegge gavekjøp, bursdag o.l. Nå har jeg bestilt inn stæsj til Victoria sin bursdag med barnehagejentene og i år ble det Barbie. Invitasjonene er laget og jeg tenkte at jeg snart skulle prøve meg på invitasjonene til ungene sin felles bursdag. Jeg synes det er kjempe stas å dille med disse tingene.



Først og fremst må jeg få litt orden i gavelagret mitt. Der gjenstår det mye opprydding! Det gjør det forsåvidt i resten av huset også. Heldigvis kommer vaskedamen på tirsdag, så innen da bør jeg prøve å få orden på det meste.. Når mannen skulle begynne på gjesterommet, ryddet vi ut alt der og noe av det er blitt satt i gangen opp og inne på den nye boden. Det skulle selvfølgelig vært ryddet opp i først. I boden skulle vi ha orden fra dag 1, men det blir ikke alltid som man tenker.. Nå gjelder det bare å få baken i gir og ryddegenet i gang :)
Lagret har vokst litt ut av skapet kan man si!

Nye boden som nå er blitt fylt opp med ting
som egentlig ikke skal være der! Men veldig
deilig med en så stor bod. Vi har fått satt opp noen
hyller og litt heng til ytterjakker/dresser o.l 

Jeg håper på en fin helg! Ønsker min kjære lesere en riktig god helg :) Nyt tiden og bruk den med de du er glad i ♥


PS! Husk Senkveld i dag, med Camp Senkveld Norefjell :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)