fredag 25. februar 2011

Tannfe og helg :)

I går måtte tannfeen svinse innom oss igjen :) Victoria mistet sin tredje tann og var ganske stolt! Hun kom ned etter hun hadde lagt seg for tanna var så løs. Mannen prøvde med tråd, men den kom ikke ut og hun prøvde å spise gulrot(men med andre tenner enn den som var løs, for den var så vond..Hihi) Tilslutt kom mannen med tang og Victoria gjorde store øyne og sa til pappa`n sin " er du gær`n eller, den er jo dritmøkkete" Jeg trodde jeg skulle le meg i hjel.. :D Lurer på hvordan hun blir i tenårene! Men tanna kom ut og i går morges hadde tannfeen vært på besøk. Så når går Vitoria med et stort hull i munnen og større skal det bli for tanna ved siden av er også ganske løs. Tror hun synes det veldig merkelig. Det ser jo litt pussig ut når tennene oppe forsvinner :)



Nå er det endelig helg! Jeg skal bruke dagen til å rydde enda mer, det blir så fint til slutt :) I kveld skal jeg på jentekveld til ei venninne som fyller 30 år, gleder meg masse!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)