onsdag 23. februar 2011

Karneval og storsjarmør :)

I dag kom pakken fra USA og bursdagstingene til Victoria og mandagens karnevalsutstyr er i hus :) Ungene har prøvd antrekkene og er kjempe fornøyd..



I dag har jeg vært hos kusine KA og lille D. Endelig fant vi en dag som passet og det er så koselig å være sammen med dem. Dessverre blir det altfor sjelden, men jeg har alltid et løfte om at det skal bli oftere. Det er så koselig å kose med sånne små bebiser og lille D er sååå sjarmerende! Nå begynner jo mine å bli så store at man lurer på om man skal anse seg som ferdig, eller kanskje man skal få en liten en til.. Ja, ja det vil tiden vise :)


I morgen skal jeg på steinmassasje hos tante, jeg fikk et gavekort av mannen og Victoria for noen år tilbake og har enda ikke fått brukt det. På kvelden skal mannen og jeg på Trond Viggo show, gleder meg til det. Mamma skal ha ungene, hun henter de i barnehagen og kjører Victoria på kor. Da får mannen og jeg reist litt tidligere sånn at vi får gjort unna noen ærend først også og forhåpentligvis spist middag et sted! Gleder meg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)