mandag 21. februar 2011

Ny uke i gang igjen!

Dagene forsvinner før en får sukk for seg!!

Sist uke var Victoria med mimmi og J til Tønsberg fra tirsdag til onsdag, det synes hun var stor stas. Jeg fikk rydda en del på boden og vi har gjort noen små endringer her og der. Det gjenstår enda en del å rydde og fikse opp i, men jeg er hvertfall i gang. Lurer på om jeg noen gang blir ferdig!!  Mannen har også fått begynt å male på gjesterommet, gleder meg til å se sluttresultatet. Jeg tror det blir veldig bra! Snart skal vi finne en farge til gulvet. Tror det blir mørk grå..
På fredag bråbestemte vi oss for tur til Tønsberg hvis vi fikk barnevakt og det fikk vi. Onkel og bestefar var barnevakt til bestemor kom fra jobb, så da ordna det seg. Vi hadde en stopp på vei nedover, så vi fikk kjøpt en ny film vi kunne se og så spiste vi middag på Havariet først. Prøvde å ringe på vei nedover, men fikk ikke reservert bord fordi det var fullt. Men når vi kom dit var det et ledig bord som vi spaserte rett inn til! Vi var kjempe heldig.. På lørdag ble det litt shopping før vi vendte nesen hjem.
I går var vi i navnfest for lille T. Det var kjempe koselig, med god mat og gode kaker :) Ungene koste seg og likte godt oppmerksomheten de fikk :)
Mannen og Victoria

Rampete-Christian

Min fetter T med nevø M, sønn T og mine to troll

Lille T med mamma`n og pappa`n sin ♥

Et lite tilskudd til Riviera familien :)

Nå er det ny uke med mange planer og mer rydding!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)