søndag 13. februar 2011

Morsdag!

Dagen startet med små tassende skritt og hviskende stemmer på soverommet da ungene kom med hvert sitt kort til meg og så fikk jeg en gave med forskjellige hårprodukter fra frisøren jeg bruker og abonnement på Kamille mor og barn. Midt i blinken :) Så var det masse kos med ungene og mannen, me like ;)

Vi hadde bedt mamma, mormor og svigers til frokost, så da vi stod opp var det bare og ordne klart til det. Jeg hadde dekket bordet i går og i dag ordnet vi pålegg og mannen bakte scones. De ble kjempe gode (selvom det var ferdigpakke fra Toro), kommer nok til å lage de igjen ja! Etter besøket fant vi ut at vi skulle overraske ungene med en tur til svømmehallen, der storkoser de seg! Så det ble de kjempe glad for. Etter det avsluttet vi med middag og dessert på kroa til stefar.




Nå er ungene i seng og jeg skal slappe av foran tv`n resten av kvelden!

Gratulerer så mye med morsdagen, alle mødre der ute! Håper dere har fått den oppmerksomheten dere fortjener! Gratulerer så mye til min egen mamma, den beste i hele verden :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)