onsdag 9. mars 2011

VINNERENE ER:

Vinnerene er trukket ut via random.org...

Vinneren av gaven fra Sofies Villa er :
Anonym sa...



Hei på deg,
Vi leser bloggen din fast fordi vi er glad i dere, og det er så koselig å kunne følge med dere barna i hverdag og fest.


Stor klem fra pappa og R.


Vinneren av gaven fra Home & Cottage:

Mette Irgens sa...


Det er alltid så koselig å lese bloggen din, hverdagsliv og mye fra mine hjemtrakter. Har vel fulgt deg i snart 2 år, har vært heldig før så jeg prøver lykken igjen. Og gratulerer med 10000 besøkende :)


Klem, Mette


Gratulerer så mye og tusen takk til dere som deltok, det setter jeg stor pris på!!

1 kommentar:

  1. Å, så koselig, tusen takk må jeg bare si da :)

    Stor klem, Mette

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)