fredag 18. mars 2011

Vi er heldige vi..

..som har to (tre) sett med besteforeldre i umiddelbar nærhet. Det er gull verdt og gjør hverdagen en smule enklere i blant. Den siste tiden har mamma hatt ungene en til to kvelder i uka, hun henter og kjører i barnehagen hvis det er behov for det og hun tar med seg Victoria på korøvelse. I går dro mannen og jeg for å svømme og etterpå skulle vi på Pernille Sørensen show, da hentet mamma i barnehagen, kjørte på kor og la ungene på kvelden. I dag skal jeg være hjemme og gjøre MASSE og siden det var sånn snøvær og mamma alikevel skulle nedover tok hun ungene med seg og kjørte de til barnehagen. Jeg kan ikke få sagt nok hvor stor pris vi setter på dette! Det gjør at mannen og jeg får verdifull tid sammen og vi får tid til å ordne ting i huset uten at vi må ta hensyn til ungene.. Glade foreldre = glade barn!



I dag er det masse rydding og vask som står på tapetet og i morgen skal vi feire mormor som fyller 90år på mandag. Jeg har bedt inn barn/svigerbarn, barnebarn og oldebarn til en overraskelsesbursdag på kroa til stefaren min. Gleder meg masse til det, det blir koselig!

God helg!!

2 kommentarer:

  1. Er så utrolig glad idere hege . De to søte små er toppen av lykke for meg . Klem mamma

    SvarSlett
  2. Så heldige dere er, nyt det så lenge dere kan...
    Tror nok besteforeldrene synes de er like heldige, det er noe med det at når en er besteforeldre så kan en nyte tiden med barnebarna og levere dem fra seg etterpå, og glede seg til neste besøk.
    Ha en riktig god helg :)
    Klem, Mette

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)