tirsdag 8. mars 2011

Siste sjanse og fe-besøk :)

I natt må tannfeèn atter en gang entre de dype skoger :) Endelig kom den fjerde tanna ut! Den har vært kjempe løs nesten helt siden den forrige tatt ut. Men vi har ikke fått lov til å gjøre noe med den. De to siste dagene har Victoria kunne dytte tanna sånn den nesten stod rett ut, så i ettermiddag syns jeg det var på tide at den forsvant. Men det ville ikke Victoria. Mens jeg og mannen var opptatt med noe på kjøkken kom hun plutselig med tanna i hånda og da hadde den falt ut mens hun stod og så seg i speilet og dytta litt på tanna.. YEEEESSS! Endelig.. Hun var så stolt og fornøyd, så det var bra den kom ut tilslutt!


Nå er det siste sjanse for å melde seg på min giveaway! Jeg ser det er en del innom i løpet av dagen, men ikke mange som legger igjen en kommentar.. Det syns jeg er veldig trist når jeg bruker tid og ikke minst penger på å ordne med gaver! Så benytt sjansen folkens for dette er siste gangen jeg gjør det :) Tusen takk til dere som allerede har meldt dere på! Gavene kommer fra Sofies Villa på Nøtterøy og Home & Cottage. Har dere lyst til å melde dere på, kan det gjøres i innlegget under her :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)