torsdag 3. juni 2010

Veranda..

Endelig er verandaen på plass!! Dvs gulvet er hvertfall klart og det er såpass at man kan sitte ute der. Det er litt skummelt enda for Christian, siden rekkverket ikke er på plass. Det satser vi på at der oppe i løpet av ikke så altfor lang tid.




I helgen har vi ikke så mange planer, eller jo vi har for så vidt mange planer. Men jeg er usikker på om så mange av dem blir realisert.. Vi har snakket om Tønsberg, tur til en svømmehall noen mil unna eller tur til Aker Brygge og Riktige Leker. Vi får se, jeg har mest lyst til det siste. Men det var vel ingen overraskelse ;) Jeg var en tur til Oslo i går, bråbestemte meg for å dra på kurs. Så da ble det litt shopping. Handlet bursdagsgave til svigerfar, en olabukse tights og rosa tunika til meg, knebukse til Victoria og olabukse til Christian. Ungene fikk også noen leker. I dag kom det pakke fra herlige PompdeLux, en olajakke til Victoria og en hettegenser til Christian. Jeg ELSKER klærne derfra!! Gleder meg til høstkolleksjonen kommer!

Det rare plommetreet vårt kommer i år med blomster, så da får vi håpe det trives bedre der det står nå og at det kanskje i år kan komme plommer på det!



Nå skal jeg rydde litt! Det  blir det aldri tomt for-ting å rydde...! Ha en fin kveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)