søndag 13. juni 2010

Hurra, hurra!!

På fredag kveld, halv tolv kom kusine KA sin baby!! Gratulerer så mye , vennen, til dere begge!! Jeg vet hvor etterlengtet lille D er ♥ Vi gleder oss masse til å bli kjent med han! Og ikke minst til å hilse på dem alle sammen snart :) Men jeg vet hvordan hverdagen forandrer seg når man får barn i hus, livet blir snudd på hodet helt til man får litt rutiner på ting!Uansett- ingenting kan måle seg med å bli foreldre!

På torsdag hadde mannen og jeg vært sammen i 16år og i går hadde vi 6års bryllupsdag ♥ Den ble feiret i 65års lag til min onkel. Vi hadde det kjempe koselig! Den romantiske feiringen får vi ta igjen en gang senere. Det var hyggelig å treffe igjen familie man ikke ser så ofte.

Mamma og meg

Mannen og meg
I dag har Victoria og koret sunget på en maleriutstilling i kirkestuen, pappa og kjæresten kom også å hørte på. Mamma er jo en selvfølge, så hun var også der hehe ;)  Etterpå dro vi på et gartneri noen mil unna, hvor de har så mange fine blomster. Så det ble et par nye krukker og hvite og lilla blomster. Jeg har angst for rot, så jeg må ha blomster i samme farge og/eller farger som passer sammen..

             Klar for kor

Klapper for storesøster

Nye blomster i nye krukker

    Krukkene fra Tønsberg

I morgen reiser mannen på kurs, blir borte til onsdag! Jeg hater å sove alene, men det må gå. På tirsdag får jeg hvertfall besøk, kanskje i morgen også :)

2 kommentarer:

  1. Håper du har fått samme positive svaret som meg i dag ;-)

    SvarSlett
  2. Hehe, ja har nok det :) Men hvem er du, ble nysgjerrig jeg nå veit du ;)

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)