mandag 14. juni 2010

I have a dream!

Eller mange egentlig.. Jeg ønsker jo å gjøre noe annet enn det jeg gjør nå. Har de siste årene hatt veldig lyst til å begynne for meg selv, men syns det er for stor sjanse å ta økonomisk siden vi har tatt over en gård og akkurat bygd på masse der. Det koster kan man si, så jeg er litt for avhengig av faste summer inn i måneden(store summer ;) ) Enn så lenge så kikker jeg rundt omkring for muligheter og inspirasjon. For noen måneder siden ble jeg tipset om Pompdelux på en blogg og jeg måtte inn å sjekke. Det er et dansk barneklesmerke som selger klærne via webshop og homeparty. Jeg hadde veldig lyst til å ha et treff, men det var ingen konsulenter her i nærheten. Så det ble til at jeg bestilte over nettet bare. Da pakken kom var jeg solgt!! Utrolig flott klær og ikke minst en bra pris på de også.


Min lillesøster i pantsuit fra Pompdelux                                    Victoria i olakjole

Olajakke fra samme sted

2 kommentarer:

  1. Jeg er så glad på dine vegne:-) Gratulerer så mye! Klem fra Randi

    SvarSlett
  2. Hei hei!
    Fant bloggen din da jeg søkte på informasjon om det å være konsulent for POMPdeLUX ;-) Gratulerer så mye med konsulentjobb da!!!!

    Jeg har nettop søkt konsulentjobb selv og går og venter telefon en av dagene nå fra de!!! Klærne er jo helt nydelige og jeg forelsket meg å heeeelt og fullt i de vakre vakre antrekkene!
    Så nå krysser jeg fingre og tær for at jeg kan få æren av å selge disse flotte barneklær :-)

    Ønsker deg ei fortsatt fin helg!
    Klem fra Hilde

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)