mandag 7. juni 2010

Helgen er over..

og hverdagen er her igjen. Som regel ønsker jeg at helgen varer noen dager til, men sånn er det ikke.. Da får vi bare glede oss over at helgen kommer ganske fort igjen! I morgen har jeg fri, ta skal jeg avgårde på noe som jeg gleder meg veldig til. Kanskje jeg røper mer i morgen kveld ;) Det er da jeg finner ut av hemmeligheten som jeg skrev om for litt siden :D Åååå, som jeg gleder meg og så gruer jeg meg bittelitt også.. Det er noen år siden sist ;) I morgen ettermiddag skal vi feire svigerfar på Peppes. Siden vi allerede er avgårde, skal de ta med seg ungene fra barnehagen. Kjempe fint for oss :) Jeg skal handle litt blomster til å ha ute har jeg tenkt, det blir koselig!

I helgen var vi altså i Tønsberg, det var varmt og godt. Det ble en salig blanding av lek, shopping, mye kos med ungene og deilig avslapning :) Det er så fint å ha noen sånne helger i blant. Komme seg vekk fra rydding, bygging, klesvask og det som hører med.. I Tønsberg var det Middelalderfestival, så når vi var til by`n på lørdag gikk de gjennom gatene med litt skuespill sånn av vi fikk se litt hva det dreide seg om.  På vei hjem i går var vi innom svømmehallen og Christian er helt gal! Begge ungene storkoser seg i vannet, så det er ikke lenge før vi tar turen igjen. Til helga kanskje. I anledningen bryllupsdagen vår neste lørdag har vi kjøpt et digital kamera til hverandre. Det ble et Casio og det hadde jeg med når vi badet i går og når jeg skulle ta bilde av mannen og ungene i sklia ble det spruta ned. Kom masse vann inni linsen, og jeg var så sint på meg selv. Sendte det med mamma nedover i går sånn at hun kunne gå til fotobutikken og høre hva vi skulle gjøre, men i dag var det borte!! JEEEYYY!!!

Bilderas fra helgen..
Slottsfjellet

Isspising hører med
Mating av duer også
Victoria på shopping ;)

og på lekeplassen
Lekeplassen er gøy!
Gratis konsert med Jan Eggum trakk til seg publikum både til lands og til vanns

Ahh, spent på i morgen!!

3 kommentarer:

  1. så mange fine bilder hege

    SvarSlett
  2. Lykke til i morgen ;-)

    SvarSlett
  3. Så lekker header du har fått!
    Masse koselige bilder - skjønner dere hadde en koselig helg :)
    Vil ønske deg og dine en riktig god sommer!

    Klem, Mette

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)