onsdag 23. juni 2010

St. Hans feiring..

I dag har mamma, stefar og mormor vært her på grilling. Det var veldig koselig og det var godt å sitte ute i solen. Vi hadde salat, supergod potetsalat som mamma lager, marinert kylling, biff og pølser.. Nam nam! Til dessert hadde jeg laget Pavlova!! Jeg er jo en hermegås og tar til meg alt av gode tips som finnes rundt i Blogglandia. Og da måtte jeg så klart prøve meg på en sånn kake.. Mannen måtte lage bunnen når han kom hjem fra jobb i dag, for at vi skulle rekke å få den ferdig til gjestene kom. Det gikk veldig fint det og kaken ble veldig god syns jeg! Tror vi kommer til å lage den igjen ja :) Vi ba ned svigers på kaffe og Pavlova, så de også fikk smake. Etterpå ble Christian med opp til svigermor siden hun alikevel skal ha han i morgen. Det var veldig kjekt syns jeg!


Snart kommer Ralph Lauren tingene jeg har bestilt fra Usa, tremenningen min der borte fikser sånt. Det hadde kommet til henne i dag, så hun skulle sende det videre. Jeg er så heldig som har henne!!
Tusen takk, E ♥

Egentlig skulle jeg ha rydda ferdig litt rundt omkring her, men jeg prioriterer litt feil merker jeg. Tv`n og data`n får litt for mye oppmerksomhet!!! Her om dagen hadde jeg en skikkelig diskusjon med Victoria og jeg ble så irritert, voksen som jeg er bestemte jeg meg for at nå skulle jeg sortere og rydde skikkelig inne på lekerommet. Så jeg tømte utover alle lekekassene og flyttet det som er av reoler.. Så nå får jeg ta en ordentlig ryddesjau der inne og legge bort det de ikke bruker..

I morgen er det sommeravslutning i barnehagen. Det blir koselig! Barnehageåret varer enda noen uker til, det tar ikke slutt før 9. juli. Når Victoria da starter igjen, tar hun fatt på siste året som barnehagejente!!! Helt merkelig spør du meg... Det er da virkelig ikke så lenge siden hun ble født!! Blir litt vemodig jeg..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)