søndag 20. juni 2010

Utedag!

I dag har vi vært på Blaafarveværket siden det var Barnas dag med mange dyr og moro der. Vi har sett på kalver, geiter, griser og hester. Ungene fikk sitti på med hest og kjerre og gråtasstraktor. Det var veldig gøy! Vi spiste pølser og is og har kosa oss masse. Det var kjempe mye folk der. Mange besteforeldre som var der med barnebarna sine ;)





På torsdag skulle mamma egentlig hadde Christian, men siden formen hennes ikke har vært all verden den siste uka tok jeg fri selv. Christian og jeg var en tur til Sandvika, men han er jo sååå utålmodig. Det var en stor prøvelse og være der med han gitt.. Det var mange tilbud rundt omkring, så jeg skulle gjerne gått der og kikket en stund. Men det var bare å ordne fort det jeg skulle ha ordne og så dra derfra! På vei hjem var vi innom min kusine KA som akkurat har fått baby. Vi hadde med blomster og gaver både til mor og barn :) Jeg fikk kosa masse med lille D, mens Christian surra rundt og roet seg litt ned til lego en liten stund.

På vei hjem i dag var vi også innom KA og D, veldig koselig. Men min veslefrikk fikk en del sjokolade, så da ble det enda mer fart i den lille kroppen. Heldigvis er Victoria rolig og denne gangen var jo mannen med, så han fikk styre litt med Christian. Lille gode baby ville sove på meg :) Victoria ville også kose masse med han og vi ble vel egentlig enig om at vi ønsket oss en sånn i vårt hus også ;)



Når vi kom hjem kom mamma og mormor på grilling. Vi koste oss med god mat og ungene fikk lekt en del med det nye huskestativet sitt. Vi har endelig fått plantet syrin vi kjøpte for et gavekort vi fikk til bryllupsdagen vår i fjor. Så nå håper jeg de vil trives der vi har plantet dem! Vi var innom et gartneri i ettermiddag, der kjøpte jeg et par Surfinaer og mer jord. Så foreløpig er det nok blomster her, hvertfall til verandaen er ferdig og vi kan begynne å plante i bedet som er nedfor den.


Da er straks helgen over og uken tar fatt på ny! Ha en fin uke mine kjære lesere!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)