lørdag 19. juni 2010

Bryllup!


I dag er det som de fleste vet kronprinsessebryllup i Sverige og jeg gleder meg sååå til å følge med!! Gleder meg til å se brudekjolen, gjestekjoler, frisyrer, ja hele sulamitten :)  Det er vel bare å finne frem tørkerullen for tårene sitter ganske løst når det kommer til sånn tilstelninger! Men det er en gledens dag, brylluper er det alltid fantastisk å ta del i! HURRA ♥

Gratulerer så mye til Victoria og Daniel ♥

Ha en fantastisk dag i bryllupsrus!!

Oppdatering/oppsummering:

For en dag!! For en nydelig brud, for et flott arrangement, skjønne blomster, mange tårer! Talene var fine, men Daniel var jo bare helt ubeskrivelig! Så personlig, så mange fine ord, så selvsikker og flink. Tar av meg hatten for den, tale foran så mange gjester og tv-seere, både på engelsk og svensk. Talen finner du her.  Det å få ta del i en så spesiell dag, selvom det ikke er noen jeg kjenner, er for meg veldig spesielt. I`m a sucker for romance! Mildt sagt, jeg elsker alt av klisjefylte Hollywood filmer som vi vet hvordan ender. Jeg elsker alt som er romantisk og som viser at man bryr seg om hverandre! Lenge levet kjærligheten ♥




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)