onsdag 30. juni 2010

Snart ferie!

Holder egentlig på  med planleggingen av årets sommerferie, dvs den er ikke så veldig avansert. Men vi håper til å få til en overnatting alene og et par netter med et vennepar, så da må det litt koordinering med barnevakter til.. Den ene er mer opptatt enn den andre, så det er ikke alltid like lett å få det til å passe.  Men før jeg skulle gjøre så mye mer med ferieplanen, måtte jeg sjekke mailen jeg har hos Pompdelux og der var det mange spennende mail, så jeg tror ferieplanleggingen må vente litt ;) Hehe! Først skal jeg sette meg litt inn i tingene som kom på mail. Eller aller først skal ungene i seng! Etterpå på jeg vel finne ut litt hvordan jeg skal få booket 20 treff i løpet av høsten, håper det går greit.. I morgen skal jeg hente pakke på posten fra Pompdelux, det gleder jeg meg til! Alltid så mye fint der :)



Ha en riktig fin onsdags kveld :)

PS! Er du interessert i å ha et Pompdelux treff, bare ta kontakt med meg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)