torsdag 10. juni 2010

Helgen nærmer seg..

Ukene går altså så fort! Tirsdag hadde jeg fri og så har jeg tatt meg fri i morgen også. Jeg har ikke så mye å gjøre på jobb akkurat nå, så jeg tar heller fri og jobber litt hos stefaren min. Der er det nok å ta seg til! Skal bli godt med en sånn dag igjen..


I går var vi på Hønefossrevyen , den var morsom!! De er flinke, men vil spesielt fremheve Marie Risan og Morten Grøtnes. Sistnevnte er et utrolig talent. Jeg drar mer enn gjerne på eget show bare med han!! Vi hadde bestilt billetter sammen med et vennepar, men så fikk vi billetter av svigers til bursdagene våres og etter myyyyye spørring her og der fikk vi solgt til søskenbarnet mitt og mann. Etter revyen var vi ute og spiste alle seks. Det var kjempe koselig og veldig deilig å ha en kveld sammen med venner :) Tusen takk dere fire ♥

I dag kom mamma og stefar fra Tønsberg og da var det Christian sin tur til å få gave. Han fikk en Gråtass tråtraktor og det var midt i blinken. Han ville ikke inn å legge seg! Hehe.. Jeg fikk to store blomsterpotter jeg hadde sett på når vi var i Tønsberg, skal legge ut bilder senere. Må få plantet litt i de først.

Litt mer bilder fra helgen (tatt med det nye kamera):

Hm, her var det noe nytt- SMIIIL
Banan og eple foran barne-tv

Lunsj på BurgerKing før svømming

Bading-hurra!
Mannen fikk roser av meg i dag, siden vi har vært kjærester i 16år♥
En meget stolt traktorkjører
Utemøblene på verandaen



Med ønsker om en fantastisk og vidunderlig helg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)