onsdag 5. mai 2010

Kom mai du skjønne..

milde? Nei, er ikke helt sikker på det gitt.. I går var jeg på kurs i Oslo og der snødde det. Det gjorde det også her i helgen. Kan vel ikke si det er mye som minner om vår, syns det fremdeles er veldig kaldt. Selvom det er deilig sol, så er det skikkelig sur vind! Jeg vil ha det varmere NÅÅÅ! I stad når jeg kjørte hjem vurderte jeg seriøst å flytte sydover. Jeg vil ikke ha det Sydenvamt hele året, men en sånn fin mellomting og ingen snø :) Det liker vi!!

Foto: Touristmaker.com

Til helgen lurer vi litt på Bjørneparken på Flå eller Foreldre og barn messa på Hellerudsletta. Mannen driver jo egentlig på med ved og veranda, men jeg syns godt han kan ta litt fri innimellom. Tiden går så fort og det er viktig å ta litt vare på hverandre også. Jeg ser hverdagene flyr avsted, prater nesten ikke med mannen i uka. Vi ringes når vi er på jobb. På kveldene, eller fra han kommer fra jobb holder han på ute med ett eller annet prosjekt. Neste uke er det jo langhelg deluxe! Vi har tatt fri neste fredag, for ta er barnehagen stengt og torsdag er det også fri. Da reiser vi til Tønsberg. Kanskje vi drar onsdag og blir til mandag, litt usikker enda. Får se hvor gale vi er *hehe* Jeg ser egentlig ikke så mange grunner til å være her 17. mai. Mamma og svigermor jobber på kroa, pappa er i Drammen og vi har ikke så mange bekjente vi er sammen med her i bygda, så vi kan like gjerne være hvor som helst... Vi blir alene alikevel! Jeg syns det er så kjedelig at mamma jobber, det er på dager som dette jeg skulle ønske de hadde en normal jobb. Men, men you can`t win them all..


I morgen bærer det avsted til Oslo igjen. Jeg tror jeg skal handle med meg litt blomster på vei hjem, det er så koselig med friske blomster syns jeg. Tror jeg skal bytte de jeg har ved inngangen også, der står det påskeliljer enda.. Tenkte jeg kanskje skulle prøve å plante de ut i bedet mitt, sammen med liljekonvall som jeg kjøpte på Mestergrønn for en stund siden. Det stod at den kunne plantes ut etter avblomstring, så jeg tenkte kanskje jeg skulle prøve det. Så får vi se om jeg klarer å få til det :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)