lørdag 8. mai 2010

Foreldre og barn festivalen 2010

I dag tok vi turen inn til Hellerudsletta og Foreldre og barn festivalen 2010. Ungene koste seg med dyrene og noen av showene. Victoria fikk prøvd hesteridning og det er jo midt i blinken. Ellers syns jeg vel ikke at selve messa var all verden og skryte av. Vi har jo vært der en par ganger tidligere og det var mye bedre da syns jeg. Men de hadde jo noen bra messetilbud på klær bl. a. Kjøpte en ChillNorway kjole til Victoria og et par Probat t-skjorter og noen bøker. Ellers får man jo vareprøver på forskjellige ting, men det var ikke så mye av det som var aktuelt for oss. Vi fikk snoket til oss smokker, en utgave av Foreldre og barn og engangs tisselaken.
Øistein`s blyant









På vei hjem rakk jeg en kjapp stopp på Interiørhuset på Hadeland glassverk. Kjøpte en lite smykkestativ fra Lisbeth Dahl til Victoria som jeg tenkte hun skulle få ha på rommet sitt til all stæsjen sin :) Det ble også et lite håndkle fra Lexington som har tenkt å ha på doen nede. Kjøpte også en liten blomst til Victoria i går som hun har satt på skivepulten sin, veldig koselig :)

Det har jo vært alletiders vær i dag, håper det blir sånn i morgen også. Mannen har så vidt begynt på verandaen, så det er bare å glede seg. Håper han får holdt på mye med den nå. Men på torsdag drar vi til Tønsberg, så da blir det noen fridager! Deilig!! Victoria hoster MYE og hadde selvfølgelig også feber i kveld, hadde en mistanke om det på dagen i dag også. Hun har vært i form, var trøtt og sliten i ettermiddag, så jeg bare håper hun får sove. Jeg hører hun hoster og hoster og hoster :(

Husker ikke om jeg har sagt at jeg endelig har fått meg koppene fra Bastion som jeg har ønsket meg leeeenge? De bruker vi hvertfall flitting, enten der er til corn flakes eller fajitas :)


Må bare legge inn et par bilder av prinsessa tatt sist uke :) Med ny jakke fra Benetton bl.a


Med ønsker om en en fantastisk helg! Bruk tiden med de du er
glad i

1 kommentar:

  1. Hei :))

    Koselig att du stakk innom bloggen min ♥ Takk for fine ord :)) Måtte jo inn til dej oxså da og titte vettu :))

    Og her ser jeg hest og dyr ?? Så utrolig koselig!! Elsker hester og har islandshest og egen ridebane osv.. dyr er viktig i livet!!! Hvertfall vært det for mej! Bloggen din var jo kjempeflott :))

    Ønsker dej en herlig dag frøken ♥

    Klem Hege :))

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)