lørdag 22. mai 2010

Langhelg..

Mai er alltid så herlig med noen ekstra fridager, sånt liker vi :)

I går hadde vi besøk av mitt søskenbarn og samboer, det var kjempe koselig!! Gleder meg alt til neste gang :) Vi fikk en nydelig Hortensia og deilig vin, helt topp. Vi koste oss med pizza og salat, til dessert var det lune bær med sjokolade toppet med vaniljesaus.. Mmmm! Vi skravlet og kosa oss hele kvelden, til langt på natt-det var virkelig etterlengtet og veldig kos :)




Nå skal vi snart opp på fjellet for litt god mat og en fest! Gleder meg, det blir moro! I morgen har vi tenkt å ta en tur til Plantasjen og kjøpte litt blomster til å ha ute her.. Må tenkte litt igjennom hva jeg vil ha først også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)