torsdag 20. mai 2010

Hemmelighet..

Jeg har en hemmelighet som ingen andre vet :P Dere skal få greie på det etterhvert, hvis det blir noe av :) Og dere som kjenner meg privat, trenger ikke spørre for jeg kommer ikke til å si hva det er.. Enda ;) Hehe!!

I dag har det vært sommeravslutning i kirkestua for koret Victoria er med i. Besteforeldrene er også invitert. Så både svigers og mamma var der. Jeg er kontaktperson, så vi må ordne med kakebakere og møte opp litt før og sette opp bord og stoler, ordne med kaffe og drikke etc. Det er veldig koselig, men jeg syns ikke alle er like flinke til å møte opp men.. Jeg syns det er ganske viktig å komme på sånne ting som gjelder ungene, hvis ingen gadd å stille opp så ville ting heller ikke bli noe av!



I ettermiddag da vi skulle reise fra avslutningen var himmelen ganske grå og mørk og det tordnet en del, det ser ut som det har blitt litt bedre nå! I morgen er det jammen meg helg igjen med en ekstra fridag, sånt liker vi!! Vi får besøk av min kusine og samboer, det gleder jeg meg til :) Veldig koselig, jeg må diske opp med litt mat-bare usikker på hva enda.. Får vri hjernecellene litt! På lørdag skal vi på 20år jubileum for firmaet jeg jobber i. Det er på et nytt hotell på fjellet her så det blir deilig!! Vi skal sove over til søndag og mamma skal ha ungene. Mandag er det jo fri, men her på gården er det alltids noe å ta seg til! Helt klart..

Med ønsker om en riktig god pinse! Slapp av og bruk litt tid på de du er glad i :)

3 kommentarer:

  1. Håper dere får ei koselig Pinse. fine tanker i bloggen din. Ses snart.
    Klem pappa + Randi

    SvarSlett
  2. Har det noe med jobb å gjøre, kanskje en ekstra jobb?? ;-)

    SvarSlett
  3. Hmmm, hvordan kan du tro det??? ;)

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)