mandag 17. mai 2010

Hurra for 17. mai..

Vi har gått i tog, spist pølse og is, hilst på tippoldemor og andre kjente og avsluttet med middag på kroa til stefaren min. Mamma var med en stund i dag, så det var jo kjempe fint da. Nå skal ungene i seng og vi skal slække foran tv`n!!

Det var veldig stas å få hilse på tippoldemor i dag, både for liten og stor. Det er bare et par uker siden hun holdt på å takke for seg. Men hun har kommet seg utrolig siden da og om en måned og noen dager fyller hun 95år!! Hun holder seg så godt og takk for det :) Det var veldig koselig å se henne i dag!

Håper dere har hatt en koselig 17. mai!

Noen bilder fra feiringen i dag ;)

Hurra for 17. mai :)

Victoria og tippoldemor

Her er oldemor, pappa og lillebror med også

Onkel og pappa må bære slitne barn

Skøyergutten min :)

Vesle prinsessa :)

Huset vårt.. Tror jeg må kjøpe større flagg!

1 kommentar:

  1. Så fine ungene var idag :)
    Det ser ut som dere har hatt en super 17 mai feiring :)

    Jentene er lagt i seng og jeg nyter en liten øl på terrassen og nyter solen som titter frem på slutten av kvelden.

    Ha en fortsatt fin kveld.

    Klem Victoria

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)