torsdag 13. mai 2010

Tønsberg!

Så har vi lagt langhelgen til Tønsberg :) Veldig, veldig deilig, nå håper jeg bare at været kan vise seg fra en bedre side.. Men uansett er det herlig å være her! Barnehagen er stengt i morgen, så både mannen og jeg tok oss fri. Egentlig burde vi vel vært hjemme og fått unna litt ting og tang der, men det stikker ikke avgårde. Det er nok der når vi kommer hjem ;) Jeg lar meg jo veldig påvirke og inspirere av andre blogger og jeg er ekspert på og kopiere det jeg liker.. Det var en eller flere jeg kom over som snakket om Magnolia tre og det måtte jeg jo da undersøke og det er jo så flott, så det frister veldig å få det i hagen selv. Vi har jo et stort område vi kan ordne og ha litt på. Heldigvis er samboeren til fetteren min landskapsarkitekt, så jeg håper hun tar turen til meg snart så vi kan ta en liten gjennomgang og jeg kan få litt inspirasjon og tips fra henne :) Jeg ønsker meg hvertfall veldig et Magnolia tre nå, men jeg er usikker på om vi kan ha det. Så på disse sonene og da er vi på h6 tror jeg og det treet var for h2-3, men jeg er veldig fristet til å prøve..

1 kommentar:

  1. Ønsker deg en riktig god 17. mai helg ( i Tønsberg).
    Klem, Mette

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)