søndag 23. mai 2010

Perfekt!

Da har vi kommet hjem etter et utrolig flott 20års jubileum! Det var mange kjente og ukjente der, vi har kontorer mange steder i landet så det blir jo til at man kanskje holder seg mest med de man kjenner. Jeg er hvertfall sånn. Vi var utrolig spente på musikken, på invitasjonen stod det kjent norsk danseband. Det ble sjekket på flere nettsider til artister i den kategorien. Bl.a Ole Ivars, Vestlandsfanden, Anne Nørsti og Hellbillies. Sistenevnte var den eneste som ikke hadde noe på spilleplanen, så vi fikk en liten mistanke.. Spenning var veldig stor.



Vi fikk andebryst til forrett, hjortecarrè til hovedrett, så en osterett og tilslutt creme bruleè. DEILIG! Vi på kontoret der jeg jobber (og der eieren og gründeren holder til, også kalt hovedkontoret selvom det er veldig på landsbygda) hadde lagt en sang til eieren, hvor vi kom med noen sånne små stikk og hint til han. Han favorittsang er Livets glade gutter, så vi sang referenget og hver av oss (8stk) sa et vers som vi hadde diktet på rim. Jeg hadde ikke tenkt å si noe, bare synge. Jeg har helt angst for å prate i forsamlinger, blir sååå nervøs!! Men så på siste øvingen fikk jeg litt lyst til å si noe alikevel, det endte med at jeg diktet et vers selv og alle likte det. Nervene kom og gikk i hele går og da det endelig ble vår tur til å si noe, pusta og pesa jeg så dypt at jeg trodde jeg skulle besvime. Heldigvis var vi vel egentlig sånn hele gjengen og det var litt av grunn til at jeg også ville si noe. Jeg visste at de andre var like nervøse som meg, men alle som skulle høre på viste jo ikke det og versene vi leste var over på ganske kort tid! Så da fikk jeg min debut foran 150 mennesker...! Det gikk kjempe bra, han tok til tårene (noe som gjorde det litt vanskelig for meg å konsentrere seg, for jeg er jo såå lettrørt selv!) og vi fikk så mye skryt etterpå!! Det var jo mange taler, så vår sang var et friskt pust og folk lo og klappet etter nesten hver av versene også mitt ;) Vi fremførte jo på scenen og da fikk vi sett hvem det var som skulle spille ;)






Så var middagen over og det var tid for å rydde bort litt bord og sånt, så vi måtte gå ut og ta en pause, da vi kom tilbake var musikken på plass og det var altså OLE IVARS! Det er ikke alt jeg syns er like bra, men de spilte sangen til mannen og meg, husker han spilte den i sin gullfarget Ascona da vi drev med litt småflørting i begynnelsen; Kalle med Fela. Vi hørte den ikke første gangen de spilte den, så vi fikk dem til å spille den igjen. Jeg fikk autograf til svigermor, hadde egentlig tenkt å spørre om å få ta bilde også men så tenkte jeg at de får vel så mye sånt mas på konserter og sånt. Fikk være litt anstendig når det var en privat tilstelning tenkte jeg ;) De var veldig hyggelig gutter, eller menn passer kanskje bedre. Haha!



Halv fire var vi i seng, vi var de siste som gikk! Da var det godt å komme i seng, de var super deilig å ligge i og jeg sovna som en stein og sov til litt over ni. Mamma har vært her med ungene og hun skulle på jobb, så vi kunne ikke komme så seint hjem. Ellers hadde vi nok slappet av litt mer og kanskje tatt en tur på SPA og kosa oss litt. Har tatt en liten blund nå i ettermiddag, var en smule trøtt.. Nå skal småtrollene i seng og jeg skal slappe av litt! Deilig med fri i morgen og :)





Fortsatt god pinse!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)