onsdag 28. april 2010

Mer Designed by Me :)

Nå som kontoret er ferdig og vi endelig ble kvitt det grusomme hjørnet i stua med data og tilbehør, har vi fått inn en liten bokhylle. Jeg er kjempe fornøyd med den og syns det ble litt bedre enn det som var.. Det er jeg som har tegnet den og den er i samme stil som tv-benken :) Foreløpig er det ikke så mye bøker og sånt der, men tenkte jeg skulle kjøpte et par kurver og ha i den nederste hylla til diverse oppbevaring. Lagringsplass kan man vel aldri få nok av tror jeg..

Bokhylla
 Den nye tv`n :)
 De nye sommergardinene mine som gjør stua så lys og fin!
 Kontoret, mangler litt her og der men..
 Malt bordplate fra Ikea på skap og skuffrekke, også fra Ikea
 Dørstopper-en frosk

Ellers har vi vært så heldig å få møbler til verandaen, så nå er det bare å vente på at den blir klar!! Gleder meg sånn :) Det skal virkelig bli deilig!! Vi har fått fra mamma og stefar et langbord med 8 eller 10 stoler tror jeg det er, i teak og en gruppe til 4 i rotting. Pappa og kjæresten har kjøpt bord og stoler til ungene i teak. De er så snille, da slipper vi kostnaden med utemøbler på noen år :) Ååå, som jeg gleder meg!! 

5 kommentarer:

  1. Hei Hege! Så flott kontoret blei! Og så heldig dere er som har fått utemøbler, de høres veldig flotte ut! Det er noe annet enn de blå fiiine plastmøblene mine som står ute på terassen her ;) Klem Stine

    SvarSlett
  2. Så fin bokhylle:) den likte jeg:) Ha en forsatt fin dag. Klem Huldra;)

    SvarSlett
  3. Hei, og tusen takk for flott premie, hentet den på posten i butikk idag. Håndklene var virkelig superdeilige og den "brødposen" er både lekker og supersmart. Tusen hjertlig takk for praktisk og superpremie.
    Vi har fra mange år tilbake noe som ligner teak hagemøbler. Du må huske på at det krever litt for å holde dem pene. Vi har ikke tak over terrasse, bare en markise. Denne dekker ikke alt, i alle fall ikke om der regner. Jeg har noen ganger hatt voksduk på, en i et eller annet pent sommerlig mønster og det har hjulpet å holde det pent. Passer på å sette stoler innunder markisen så godt det lar seg gjøre.
    Er vel kanskje ikke like flink til å olje hvert år. Noen sier at det ikke er nødvendig, men da blir det grått og tørt, og lett å få fliser av. Det er selvfølgelig noe en må velge selv.
    Lykke til, Hege.

    Stor klem, Mette

    SvarSlett
  4. Hei Hege!
    Tuuuusen takk for super gave. Helt midt i blink.
    Har ikke tid til å skrive så mye, har ikke så mye tid om dagen som du vet.

    Klem, Mette

    SvarSlett
  5. Hei
    Da har jeg lagt deg til min bloggliste, håper det er ok :)

    Så flott huset ble etter påbygging :)

    Vi blogges :)
    Klem fra meg www.smaasteg.blogspot.com

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)