mandag 12. april 2010

Bursdagshelg!

Så var feiringene over for i år, fort gjort når alt er i løpet av en helg. Blir litt for meg og mannen også. Men det blir bare helt enkelt med foreldre. Vi fikk også noen gaver i helgen, bl.a ny tv fra pappa og kjæresten! I tillegg fra dem fikk vi hver vår bok og penger.. Helt vilt!! Jeg er super glad :)

Feiring på lørdag gikk fint for seg, ungene fikk så mye gaver. Kombinasjon av leker og klær. Jeg ble dårlig et par timer før folk kom, men kom meg nesten igjennom på et vis. Måtte legge meg før de siste hadde reist. Fant ut i går at jeg egentlig ikke husket så mye av dagen alikevel :( Vi serverte hjemmelaget potetstappe, pølser, salat, ostekake, sjokoladekake og iskake som mamma hadde lagd.
Et rosa bord                                                          og et blått bord
Bursdagsklare barn :)

Det pakkes opp til den store gullmedaljen
Pakker i hauger og lass :)


Gråtasskake til Christian

Sommerfugl til Victoria

Kakebordet

*****
Søndag var det klart for inntog av prinsesser. Victoria gledet seg veldig og spurte med en gang hun hadde stått opp om det var lenge før jentene kom. Jeg tror alle storkoste seg og de lekte så fint alle sammen. Victoria fikk mange fine ting, så nå har hun mye nytt å pusle med fremover :)

Prinsessebord

Victoria hadde pyntet seg og fått låne min tiara ;)


Meningen var at Victoria skulle fått et prinsesseslott som kake,
men med mor syk og far som skulle stelle hjemme-gjorde vi det enkelt ;)

Snuppa som har blitt 5år!!

Alt i alt en super helg, selvom jeg var syk. Ungene storkoste seg med besøk, kaker og pakker. Mye lek og moro. Tusen takk til alle som kom og var med på det! Og ikke minst tusen takk for alle de fine gavene :)

Jeg skulle egentlig vært på jobb i dag, men formen er fremdeles ikke helt på topp. Nå er ungene levert i barnehagen, Kamille og en ny bok er kjøpt inn og jeg skal ut i solen og restituere meg :)

1 kommentar:

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)