lørdag 3. april 2010

Påsketur :)

I går satte vi igjen Christian hos svigers og tok turen til Svinesund. Victoria var solstråle hele tida så det var deilig. Hun og mannen var en stund på lekelandet som har kommet til Nordby senteret. Tror hun likte seg veldig godt der og jeg fikk tid til å ta litt powershopping. Jeg fant noen magasinholdere på Indiska, etter tips fra Anetteshus.com. Så ble det litt hos SIA. På Sportsshoppen fant jeg Nike Shox til meg selv, jeg har ønsket meg det til bursdagen min. Så mamma ville kjøpe de. De kom vel på 1100kr norske og det er hvertfall 500kr mindre enn her. Super fornøyd!! Victoria fikk noen knall rosa Vans. Ellers ble det litt godis, litt brus, mat og masse bursdagsstæsj til helga..

Søte kaniner fra SIA

Bokser fra Indiska

En boks til toalettet nede

Deilige egg fra Anton Berg..

til pynt og de er farlig gode ;)
Vi var utom pappa en tur når vi kom hjem i går, hadde handla litt for han. Pappa hadde fått pakken min fra Wallwords, begynner å bli litt lei av at posten ikke klarer se forskjell på navnene våres :S Fikk ordnet postkassen(før og etter bilder av den ligger under Oppussingsprosjekter) og døra inn til kontoret nå når siste forsyning med klistremerker kom. I love Wallwords.com :)  



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)