fredag 9. april 2010

Hurra for prinsessa vår :)

HIPP, HURRA FOR VICTORIA SOM FYLLER 5ÅR I DAG♥

Hun har hatt første dagen i barnehagen etter påske i dag, og der ble alle som har bursdag i april feiret. Victoria har fått krone, spist pølser og kosa seg masse ute. Som lillebror ble hun også vekket med sang og pakke på senga. Etter Victoria var levert tok jeg med meg Christian på handletur. Gutter på shopping er ikke spesielt artig!! Men jeg fikk gjort det jeg skulle til slutt ;) På vei hjem stoppet jeg hos kusinen min, veldig koselig som vanlig. Selvom Christian var en smule utålmodig der også.. Nå skal jeg forberede helgen, i morgen kommer det rundt 20stk og på søndag kommer det 10-12 små prinsesser. Det blir gøy!!

Ellers oppdaget jeg når jeg kom hjem nå at krokusen min blomsterer!! Hurra-nå er det vår!!! JIPPI!

Litt trøtt og veldig stolt :)

Pakke hører med..

Barbieklær :)

Dagens bursdagsantrekk

Flagg i barnehagen                             og flott krone

Krokus og tulipaner :)

1 kommentar:

  1. Gratulerer så mye med prinsessen, moro med bursdag :)
    Påsken var deilig med alle fridagene, selv om været ikke var så bra. Gleder meg over strålende dager nå og håper dere har like fint vær som her i Tønsbergdistriktet.
    God helg :)
    Klem, Mette

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)