søndag 25. april 2010

Søndag!

I dag sov ungene til åtte, deilig!! Vi dro på kroa til stefaren min og spiste frokost, så tok vi turen til mannens jobb så ungene fikk sykle litt. Christian har trehjulssykkel, men den er nesten for stor for han enda. Han klarer ikke sykle på den, så han kan nok vente hvertfall et år eller to før han trenger tohjulssykkel. Ikke er det noe gode sykkelforhold her vi bor heller, så det er strengt tatt nesten ikke nødvendig.



Mens Christian sov, fikk mannen og jeg ryddet litt. Jeg syns jeg rydder og rydder, men det blir aldri bra. Dukker alltid opp ett eller annet- leker, verktøy, papirer etc. Jeg er sååå lei ting som ikke ligger der det skal eller hører hjemme, mildt sagt VELDIG lei rot! Håper og håper at jeg en gang skal få orden.. Etter middag tok vi en tur ut og fikk gjort litt ute. Ungene storkoser seg og flyr frem og tilbake, opp og ned bakkene. Litt vaffel kosa vi oss også med :)


Nå er det straks sengetid for småtroll og i morgen er det hverdag igjen. Jeg skal begynne å jobbe vanlig igjen, etter å ha vært sykemeldt siden oktober. Jeg må innrømme at jeg ser ikke helt frem til det, men kanskje en dag en super idè faller ned i hodet mitt og jeg kan leve ut drømmene mine :)

Ha en super uke, håper finværet kommer nå :)

Hipp, hipp hurra for søstrene mine som fyller 9år i dag!! Gratulerer så mye med dagen, K og O :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)