fredag 16. april 2010

Over for i år..

I dag har mannen og jeg hatt litt enkel bursdagsfeiring. Mamma, stefar, mormor og svigers har vært her. Vi serverte spekemat og varm eplekake med is. Mannen fyller ikke før neste fredag, men det passet så fint med feiring i dag. Jeg har fått blomster, gavekort på SPA, to bøker (Møt din skytsengel og Sammen til verdens ende), litt småstæsj fra Handysize, zinkhus, servietter, Nike shox, enstens diamantkjede (0.30ct), billetter til revy og penger. I tillegg har mannen og jeg fått tv og kinobilletter sammen. Supert!! Nå er feiringene over for i år, litt stusselig egentlig. Jeg er jo glad i å stelle i stand selskaper, men sånn er det når man har klart å stappe alle fire inn i løpet av tre uker ;)



I morgen bærer det avgårde på litt shopping for oss alle sammen. Vi skal ha litt forskjellig saker og ting. Bilen skal vaskes og det ser jeg frem til, den er grå og fæl nå. Mannen holder på å bytte dekk, så da blir den klar for sommeren. Egentlig lurte vi litt på en Tønsbergtur, men tror vi drøyer den noen helger. Selvom det frister VELDIG!

Ha en flott weekend :)

2 kommentarer:

  1. Gratulerer til dere alle sammen:)
    Ønsker dere en riktig god helg.
    Klem, Mette

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)